LYST TIL Å STARTE EGEN KROKKET KLUBB??
Nyheter
In English
Turneringer
Bilder
Styre
Dokumenter
Lover
Organisasjoner
Regler
Forum
Linker
Historie
Pressemelding
Nyhetsbrev
Kontakt
Siste nytt:
NORWAY OPEN

Medlem av:

World Croquet Federation

Sponsor:
ServeTheWorld

Norges Croquet Forbund -- Vis Temaet - bekijken in het feedformaat

Norges Croquet Forbund Forum Hovedsiden -> Norsk Croquet Forbund

bekijken in het feedformaat

Av    Thread Start Nytt Tema Svar på Tema
Niepan
Croquet evangelist

Ble Medlem: 31 Mai 2017
bekijken in het feedformaat  Svar med Sitat  

Selecteer "Training" en veeg omhoog of omlaag totdat je "Running" vindt. De daadwerkelijke lijst en de volgorde van de pictogrammen / activiteiten kunnen worden aangepast via de telefoonapp of online.

Terwijl het display is gericht op een activiteit, zullen twee kleine cirkels die de hartslag en de GPS-verbinding vertegenwoordigen, een tijdje gaan bewegen. Dit is om u te vertellen dat de sensoren worden geactiveerd en naar signaal zoeken. Als ze niet meer bewegen, Nike Air Max Motion Femme betekent dit dat zowel de HRM uw hartslag heeft Nike Air Presto Femme gevonden als de GPS op een satelliet is vergrendeld.

De hoofdloep wijzerplaat toont BPM, afstand tot nu toe, tempo (min / km of min / mijl) en verstreken tijd.

Laten we even hier stoppen en laten we praten over de daadwerkelijke run.

Het horloge is groot, maar niet bijzonder zwaar. Beats rennen met een telefoon in je hand of aan een armband. Als je graag naar je statistieken kijkt terwijl je rent, is er een beetje in te stellen en de levensduur van de batterij in evenwicht te houden.

Om de levensduur van de batterij te verlengen, dimt het LED-kleuraanraakdisplay (of beter nog, wordt uitgeschakeld) terwijl u er niet naar kijkt. Wanneer u het horloge naar u toe beweegt, wordt het scherm ingeschakeld. Mijn klacht: het duurt 2-3 seconden voordat het scherm wordt ingeschakeld. Dit betekent dat je het niet snel kunt bekijken: je moet het 3/4 slagen op je gezicht houden, wat vervelend is.

Het alternatief is om de instellingen te wijzigen om het scherm altijd www.kennelcustoms.co.uk aan te laten staan, maar met als nadeel dat het veel gebruiksduur van de batterij in beslag neemt. Dus moet je dit voor elke run handmatig doen - en wees ervan bewust dat dit de levensduur van je batterij verkort. (Meer over de batterij later).

Nu. Als u naar rechts schuift, hebt u toegang tot de totale informatie over uw run. Ik zal je niet de hele lijst geven, maar het is een combinatie van max, min en gemiddelde waarden van alles, van snelheid, cadans, hoogte, tempo ... je configureert al deze informatie in de app en we zullen er uitvoerig over praten in een minuut.

Als u op de Polar-knop drukt, wordt een ronde gemaakt. Als u eenmaal een of meer ronden hebt gemaakt, krijgt u aan de rechterkant de informatie die niet voor de hele run geldt, maar voor de huidige ronde. Door op en neer te vegen, kun je alle andere ronden bekijken. Nike Air Max 270 Womens De totale informatie is nog een schermveeg naar rechts.

Wanneer u klaar bent met spelen, houdt u de Polar-knop ingedrukt en krijgt u de keuze om de training te onderbreken of te stoppen.

Hiermee worden de gegevens voltooid die binnenkort naar uw telefoon worden gesynchroniseerd en vandaar naar de cloud en de Polar Flow-app.

Het Polar Flow-ecosysteem is mijn favoriete functie van dit horloge en mogelijk de belangrijkste reden waarom ik dit horloge ten zeerste aanbeveel.

Allereerst vindt u een verkorte versie op de Polar Flow-app op het horloge zelf. Hier kunt u uw activiteiten bekijken in het feedformaat (de een na de ander) of in de kalendermodus - dagelijks, wekelijks of maandelijks. Als een apparaat dat je 24/7 draagt ??en dat je bewegingen, hartslag enz. Continu in de gaten houdt, houdt het je slaap bij, de keren dat je ging Nike Air Max 270 Homme zitten of anders nog, wandelen, lichte en zware activiteit ...

Ik gebruik nu een paar jaar het FitBit-ecosysteem en ik moet zeggen dat ik de Polar one beter vind. De manier waarop de informatie wordt gepresenteerd, de manier waarop je kunt gaan kijken op verschillende manieren ... er zijn gewoon veel gegevens, die op een eenvoudige en aantrekkelijke manier worden weergegeven.

Innlegg Tir Jan 22, 2019 5:15 am   Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
  Vis Innlegg fra:      
Start Nytt Tema Svar på Tema

Gå Til:  

Last Thread | Next Thread  >

Forum Rules:
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

phpBB Template by Vereor