LYST TIL Å STARTE EGEN KROKKET KLUBB??
Nyheter
In English
Turneringer
Bilder
Styre
Dokumenter
Lover
Organisasjoner
Regler
Forum
Linker
Historie
Pressemelding
Nyhetsbrev
Kontakt
Siste nytt:
NORWAY OPEN

Medlem av:

World Croquet Federation

Sponsor:
ServeTheWorld

Norges Croquet Forbund -- Vis Temaet - kommer att kunna sluta

Norges Croquet Forbund Forum Hovedsiden -> Norsk Croquet Forbund

kommer att kunna sluta

Av    Thread Start Nytt Tema Svar på Tema
Labi1995
Croquet evangelist

Ble Medlem: 20 Apr 2018
kommer att kunna sluta  Svar med Sitat  

med dig sj?lv om hur mycket du l?gger i munnen, det ?r fantastiskt att ta reda p? hur snabbt ditt intag kan l?gga till. Det ?r v?ldigt l?tt f?r mig att samla flera hundra extra dagliga kalorier genom att avsluta mina barns bordsskrot eller ha en andra hj?lp vid middagen, och det kan snabbt negera eller ?vertr?ffa flera hundra kalorier som jag kan brinna p? en k?rning. ?verallt verkar Nike Air Max Classic BW Womens delkontroll vara min Nike Air Max 90 Dames bugaboo, och jag m?ste st?ndigt p?minna mig om att varje skrot av mat jag ?ter r?knas. Den nationella fetmaepidemin ?r ett problem med en ganska l?tt l?sning - ?ta mindre, ?ta b?ttre, tr?na mer. Problemet ?r att dessa saker ?r oerh?rt sv?ra att genomf?ra, och alla tar enorma anstr?ngningar f?r de flesta. Jag ?r ganska v?l ?vertygad om att livsstilsf?r?ndring ?r svaret p? hur vi bek?mpar fetmaepidemin, men hur vi kommer dit p? en bredare skala ?r utmaningen. Var och en av oss kan b?rja med att f?rs?ka vara det b?sta exemplet som vi kan, och jag avslutar det h?r inl?gget med ett f?rnyat engagemang f?r att ?ta b?ttre - jag kan helt enkelt inte forts?tta att f?rlita mig p? att jag rinner f?r att r?dda mig fr?n mina l?pningar. Jag h?ller med med din bed?mning. Jag ?r en l?pare som har haft mycket liknande Adidas ZX 750 Femme erfarenheter med vikt?kning. Nike Air Vapormax Womens Jag ?r f?r n?rvarande en 6'2 193 pund l?pare som k?nner att jag f?rbrukar alltf?r mycket energi och f?rs?ker driva mig fram?t i j?mf?relse med andra l?pare i min ?ldersgrupp. F?r tv? ?r sedan var det h?r f?rra maj tv? ?r sedan jag b?rjade g? ner i vikt. Jag var 22 och v?gde 336. P? 6 m?nader sl?ppte jag 161 pund och har k?mpat ?nda sedan med min ?nskan om att forts?tta att ?ta som jag brukade. Beviljas Jag ?ter inte s? mycket ut och f?r inte dollarmenyn l?ngre men min svaghet f?r liknande har gjort det sv?rt. Som ett samh?lle bombas vi st?ndigt med bilder av Burger King och McDonalds, liksom deras relativt billiga pris i j?mf?relse med h?lsokost. Mycket av detta beror p? brist p? utbildning n?r det g?ller h?lsa och kost. Om du skulle fr?ga ett barn idag om de hellre skulle ha en salladsduk eller en god m?ltid Adidas Ultra Boost Damen fr?n McDonalds med Nike Air Max 95 Femme en cheeseburger och pommes frites ... skulle det bara vara f?rv?nande att se att barnet valde den f?rra. Efter att ha l?st artikeln om obesitas tillst?nd av staten ?r jag ledsen att tro att mycket av de ungdomar som v?xer mer ?verviktiga varje dag kommer att dramatiskt ?ka den takt som detta land v?xer i storlek n?r de n?r vuxen ?lder. Finansieringen sk?rs fr?n sportprogram p? skolor och vi lever i ett samh?lle som till?ter latskap hos individen. Jag kommer ih?g n?r jag var en f?rsvarare i gymnasiet; Jag skulle inte t?nka p? att ?ta fem dubbla bacon cheeseburgers. Jag f?rstod inte att var och en av dessa kalorier och fett bidrog till min betydande vikt?kning p? gymnasiet och i h?gskolan. Det finns verkligen inga korta l?sningar p? ett l?ngsiktigt problem. ?nnu idag s? passformen som jag k?nner mig genom att Nike Air Max 95 Damen vara en ny maratonkvivalent Nike M2K Tekno Womens i Boston med en marathon p? 3:08:30 och en 18:21 5k PR vet jag att min diet baserad p? socker och kolhydrater v?sentligt hindrar mig fr?n att uppn? mer. Men m?nga av mina v?nner och familjer tycker att det ?r l?jligt hur jag tr?nar med att s?ga att det ?r on?digt men i slut?ndan vet jag att jag k?r f?r att undvika att vara den feta personen och att springa av min beroende av mat. Jag k?nner att m?nga inte har denna f?rm?ga eftersom de k?nner att tr?ningen ?r sv?r eller att de aldrig kommer att kunna sluta ?ta vad de ?lskar. Utbildning ?r nyckeln och att motivera att tr?na ?r det vi beh?ver eftersom det bara ?r efter att vi b?rjar n? framg?ng i de m?l vi str?var efter blir vi mer fokuserade p? det faktum att vi kan n? resultat. Jag tycker att huvudorsaken att fetma ?r ett s? stort problem ?r att Amerika ?r ett utvecklat Nike Air Max Classic BW Femme land, och s? ?r tillg?ngen p? mat bara s? mycket, och det ?r mycket billigt. Ta en tjugo minuters bilresa ner p? gatan och du ?r s?ker p? att passera minst en McDonald's, Burger King eller KFC, som alla serverar billig snabbmat. Anledningen till fetma ?r mycket l?gre och n?stan obefintlig i utveckling / underutvecklade l?nder ?r att mat ?r mycket sv?rare att komma och det ?r dyrt, s? majoriteten av befolkningen kan inte k?pa s? mycket som vi g?r h?r.

Innlegg Tor Apr 18, 2019 7:28 am   Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
  Vis Innlegg fra:      
Start Nytt Tema Svar på Tema

Gå Til:  

Last Thread | Next Thread  >

Forum Rules:
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

phpBB Template by Vereor